Az EY felmérésében több mint 21 ezren vettek részt, a tartalom- és médiafogyasztási kutatás Dél-Koreára, az Egyesült Államokra, az Egyesült Királyságra, Franciaországra, Kanadára, Olaszországra, Spanyolországra és Svédországra terjedt ki - közölték.
A digitális szolgáltatásokat épp annyira fontosnak tekintik a fogyasztók, mint a vizet és az áramot, ezért fel sem merül, hogy lemondjanak róla - magyarázták az előfizetések népszerűségét.
A közlemény szerint a megkérdezetteknek mindössze 16 százaléka véli úgy, hogy drágák az internet, a tévé és a streaming előfizetések.
Váltásra inkább a hálózat megbízhatatlansága adhat okot, 26 százaléknak voltak már ilyen gondjai. A mobilinternet fennakadásairól ennél is többen, 29 százaléknyian számoltak be, a streaminggel szemben pedig az áttekinthetetlenül nagy kínálat és az érdektelen tartalmak a leggyakoribb kifogás - tették hozzá.
A fogyasztói visszajelzések alapján az EY úgy véli, hogy a szolgáltatóknak hibátlan hálózatot kell üzemeltetniük, mert az infláció ellenére sem az árverseny dönt, sokkal inkább az ár-érték arányok különbsége. A háztartások 36 százaléka akár többet is fizetne a magasabb színvonalért.